Vik hädan förkylning!

Så dunder förkyld, täppt som den , inte ens nässpray biter på stoppen men näsan rinner som en öppen kran!!??
Hur är de möjligt !!???

Ge mig era bästa husmorsknep mot förkylningar , snälla :-)

Gubben är och hämtar hem husvagnen och jag och barnen har roat oss med kurragömma & nu sitter de i ett bad hela högen :-)

Hitta de ultimata gömstället idag, barnen trodde jag verkligen hade gått upp i rök , fick krypa fram då mellan börja gråta då han trodde jag flugit iväg haha stackare , men bibehåller mitt gömställe till nästa gång då kanske jag avslöjar de för dom  ;-)

Påsklovsledigt denna vecka med för 2 av 3 barn. Lillan får liv att gå på förskola genom hon ä betalande och tror hon har mer glädje av va där och leka & att grabbarna får lite egentid utan lillsyrran stör. Så en dag ska vi shoppa gossarna & jag , T skulle köpa kläder & till br för köpa nån innebandyklubba & M ville till br med . Å en dejt med grannen oxå ska hinnas med.

Nepp dax att ta upp ett gäng busungar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0