Skörhet & lite nytt

Ack va livet är skört man får leva för var dag och va tacksam bara suga i sig den kärlek man har runt om sig och va tacksam!

Idag är en dag jag tar emot livet med öppna armar och mina i-lands problem färg val på väska & poncho får ta ett steg tillbaka .

Jag har idag gått nån mil med vännen , en fika , kvalitets tid och energi påfyllande ❤️
Vi har babblat från död , sorg och tragedi till blommiga bananer och våra känslor och allt va rör livet till.

Varit tacksamma !

Pyssla naglar igår med gjorde ja.


En ny vän fick följa med hem från stan med ..  
( kan möjligtvis räknas till ett I-lands problem )

Några barn ute och spelar fotboll , en målar en sover och en leker i väntan på kompis ska komma.

Maken ute & cyklar med kompisen , våra Bill & Bull 😜
Duktiga är de !

Nu , over and out 😘


Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snygga naglar

Svar: Tack
Vickan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0