Drömmar

Och planer om så mycket men i vilken ände ska man börja.
Många tankar just nu på så många olika plan...
Njuter av vissa och smått ångest över vissa , men de är väl så här i livet ,vi ska förundras och ha ångest vi
ska beundra vi ska så mycket ibland *ler*

Men en sak är säkert jag är på väg i mina tankar och i verklighet.

1.Jag har hösten klar med studier

2.Börjat med datarummet håller på rensar en miljon gammla papper och river och lägger i pärmar.

3.Har utformat pojkarnas rum som de sedan ska dela i tankarna bara invänta tills de är dax för de att dela rum.

Ja va ial. 3 ting som ja delar med mig just nu, hur hög intressant faktor de må ha är upp till er *ler*

Va sker idag då tro...
Tvättar den maskinen är strax klar för hängning ..
Sedan blir de till fara till Grans och inhandla lördagsgodis till Tobias ,sen ville han ha hamburgare så
de ska han väl få då *ler* Är ju lördag så då ska mysfaktorn va på topp!
Bara vänta på mannen ska sluta jobba saknar han ♥

Nej nu ska ja ut och "fånga" dagen och de rekomenderar ja er med =)

                                             






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0