Tjoolahopp =)

Gal en glader tös idag haha
På gott humör så inni bara den, kan de bero på nya byrån i sovrummet, eller nya hallmattan eller nya nyckelskåpet eller allt ihopa? Eller att jag är så glad över min underbara älskade man och barn?
Båda 2 fast högst slår ju man och barn ♥

Dagen då..
Slängt in 2 uppgifter och fick svar om de båda snabbt och de va ju ett givande resultat *happy*
Varit på föreläsning från en som kom från Stroke enheten va toppen bra, människan brann verkligen för sitt yrke och kunde de på alla sina 5 fingrar , kan ju iof. oxå bero på att jon forska om stroke 50% utöver sitt arbete. Sånna borde finnas de fler av sånna som brinner för sina yrken.

Hmm JO går tebax ang. nappförbudet.
Jag prata med personalen och sa att jag kände som de gjorde ett övergrepp på vår son genom att hon tog nappen på de viset och ja ansåg att de inte va okej..
Fick liten bortföklaring att han inte va gladare med nappen utan han skrek för att jag gick oavsett,
sen kom en annan mamma och hon bara ne nu kom williams mamma så gick hon och prata med henne...Nu är de övertrevligt och fjäskiga, men märker jag nått som att skulle få vår son att
må dåligt på nått sätt eller att de gör nått sådant igen så kommer jag gå till rektorn direkt.
Tänker inte va tyst!

Kollat över lite julklappar med vet på ett ungefär va som ska inhandlas =)
Har ju köpt en pressent till min man med alltså ingen julklapp dock får han vänta ett tag tills den släpps på marknaden *ler*
Ne ska kolla vidare sedan läsa lite inför provet innan mina underbara söner ska hämtas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0