Över förväntan.

Ja de gick de igår när jag lämnade pojkarna på de nya dagiset eller sommar dagiset rättare sagt.
Dom hade haft de jätte skoj så som vanligt hade jag mamman oroat mig alldeles för mycket.
Varför gör man så målar upp en negativ bild om hur lessna de kommer bli och hur svår lämningen
kommer att bli,jag ska sluta med detta!
Nån som känner igen sig??

Idag tvättas de *boring*
Men ett måste som ska göras sen måste ja ta pojkarna och handla de är ial. roligare !
Så är som vanligt en vanlig dag då ja är ledig är de inte tvätt är de städ eller handling.
Men leker ju givetvis med pojkarna oxå inte bara tråkiga saker *ler*

Man kanske skulle fara upp till Mösseberg och låta pojkarna leka av sig..
Är ett väldigt bra ställe att kunna fara till om man är själv med barnen ,man har lätt koll på dom.
Skulle va skoj att fara och bada men inte själv..

Ja ja denna dagen ger väl sig den med =)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0