To copy a life ...

Är ju inte så ovanligt att de händer måste bara va så sjukt jobbigt att aldrig veta vem man är själv.
Men dagens samhälle gör ju att man ska följa strömmen för ligga i normal gränsen på hur man ska vara hur man ska se ut osv. Tack för att jag blev ett orginal hahaha !

Dagen hittils ..
Lämnat Tobias på dagis..
Har tvättat 2 maskiner redan och vikt tvätt och bäddat rent vår säng =)

Kommer ske mer under dagen då?
Kanske damsuga beror på Max ..♥
Ev. skura golv
Bädda rent Tobias säng..

Njuta av Max och gosa ♥
Bara vara jag njuta av tystnaden njuta med en bok.

Sedan kl. 14 är det dax att hämta hem älskade lillprins♥

Nepps dax att mata Max .

Tjingeling!!

♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♥

Update ....

Har gjort nada , mammsen ringde och hon ska ta med Tobias ner till stan efter hon har slutat,
Så gör de som behövs göras då...
Saknar min man som den vill bara va han nära och gosa *mmmmm*
Guuuu va jag älskar han !

Kanske kommer paket på posten idag *hoppas*
Hitta massa fint att beställa med hmm vet inte behöver en ny garderob känns de som.

Need some water ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0