Va ä detta...

Fy trist för detta gråa blåsiga väder, va sommar vädret över redan *suck*

Dagen idag då ... ?? ...
Börja med att älsklingen lämna sonen på dagis och vi for ner till stan och banken för lite ärenden ;-)
Sedan va vi på stan en sväng och kika dock hitta vi inget....
Jo på bolaget hitta vi hahaha
Är inte så illa som man kan tro, hitta en cider som ska smaka winnergum vi får se den dagen då den provsmakas.
Inhandla även ett smultronvin som skall sparas inför den dagen då ja tar mig ett glas *ler*
Och gubben hitta sina öl =)

Sedan va vi och tvätta bilen och efter de va vi på babyproffsen och inandla blöjpåsar hutlöst igentligen 299 :- för 3 rullar till blöjhinken va hände med soppåse och papperskorg och ändå kör vi på blöjhink ..??
Förrvirrande va dum man kan va hahah
Sedan inhandla vi ett extra örngott till Max givetvis i Laban

Hämta sonen på hans nya avdelning bara nästa vecka kvar som han går på sin avdelning sedan flyttat han över helt,
han verka trivas till tusen och jag gillar den nya personalen jätte bra =)
Så allt ät toppen

Ne nu börjar de lukta mat och de verkar va färdigt, gubben som lagar medans jag sitter här och latar mig :P



Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Nästa vecka skulle solen komma tillbaka hörde jag på vädret igår. Samma sommarvärme som varit.

Hoppas allt är bra annars. Skönt att Tobias trivs:-)



Ha det gott, nu ska jag ta med min sjukling( Samma som alltid) och handla frukost,

kramar Sara och Alva

2009-06-03 @ 09:27:08
URL: http://nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0