Fredag & en jävla massa snö !

Fick en smärre chock när vi drog upp i morses och såg all denna snö som kommit igen *suck*
Längtar ju så fruktansvärt efter vår & sommar, kunna fara ner till husvagnen och bara njuta av livet ..
Blir ju så deppig av detta snöande, dock hade vi ju super kul ute i snön med Hugo och mamma Evelina.
Så snö är ju inte såå dumt ial. om man tänker på hur kul de små har =)

Tvättar lite här hemma oxå , kan ju va bra och ha de något upptvättat hela tiden så de inte blir en massa tvätt.
Ikväll ska vi äta gluffs gluffs det vill säga pizza eller hamburgare de återstår och se när min älskade man kommer hem från jobbet..Sen hoppas jag på få en mysig filmkväll när Tobias somnat, bara vi och gosa *lovely*

Nej nu ska jag visst ställa mig vid väggen och sonen ska fotografera mig haha

Adios amigos & ha en underbart fredag alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0