Boring..!

Ja milt sagt är ju så trist väder ute så de är inte sant.
Skit samma om de är kyligt men detta små regnade är ju super duper trist!
Man kan ju inte va ute eller något iof. spelar de ingen roll då ja inte alls mår bra.
En jäkla hosta och rösten är skrovlig & hes.
Tobias blev jätte rädd när jag börja prata med han i morses i sängen.
Han trodde jag blivet ett troll *S*
Han vart super lessen och stora tårar rulla på hans kind , sicken mamma han har som skrämmer han.
Men de låter normalt på rösten om jag viskar så viska till han att de va jag så va den saken bra sedan.

Skulle gått hem till Evelina med men får ta de en annan dag.
Har ju inte sett den nya lyan än *skämmas*

Blogga om annars....?
Finns ju så gott om att blogga om hur patetiska endel små människor är , och framför allt endel
ska bara INTE ha barn!Varför skaffar man barn om man inte orkar ta hand om den?!
Eller har förståndet till att sköta/uppfosta dem.
Ja ibland skulle man vilja skriva så mycket i denna fråga men men....ORKA.

Snart dax att hämta hem underbara sonen från dagis där de haft nallefest idag =)
Börjar sakna han allt nu *ler* Mammas stora kille ♥

Sugen på tatuera mig med Max namn ska dit sedan några tattos till innan jag är klar =)

Ne ska kasta i mig kaffet och kika vidare.

By the way .... Köp vår lägenhet  helst idag !

Adios

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ska ni flytta??

2009-10-20 @ 16:41:57
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0