Återkopplar till förra bloggandet..

Ja fick ju lite reaktioner om bloggandet i den känsliga delen Mosken.

Är inte inskränkt i mitt tänkande!
Jag vill oxå att vi alla ska få leva i harmoni och få vara den man är.
Ser alltid personen för den individ den är, inte för hudfärg / religon / sexuell läggning / handikapp.
Människan är lika mycket värd för mig !

De ja tänker på angånde att ja ändå väljer nej tack än ja tack är att jag är rädd för
att man kommer ännu en gång skända platsen och inte låta den va i fred.
Man skända ju förra platsen med ett grishuvud vilket ja tycker är VIDRIGT!
Finns för många elaka människor som vill ont och ja vill inte att de ska få chansen att
förstöra andras lycka, dä är därför ja tycker att de kanske bättre med en lokal.

Kan nog blogga i en oändlighet i detta ämne men för risk att folk missförstår och
anklaga ,så väljer jag lägga ner endel i detta ämne, kanske återkommer men ja önskar
att Mosken kommer få va i fred den dagen den kommer upp och att den kommer ge mycke lycka
för dom som kommer bruka den.
Jag är en person med "open mind" men tyvärr är de ju inte alla som har detta..
Återkom gärna med kommentarer om ni vill,

Kommentarer
Postat av: Maria

En del kommentarer skriver du, varför publicerade du bara 1 då?

Eller var det bara en som höll med dig..?

2010-04-26 @ 07:53:19
URL: http://www.yamas-my-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0