Dagens klant..

Eller rättare sagt Årets klant that´s me !
Varför då kanske ni undrar?
Jodå ska uppdatera er att min kära vän Sara har inte kunnat ringa till vår hemtelefon
ja snart över ett år och ingen av oss har fattat varför..
Tills idag då Sara dubbelkolla med mig ang. vårt nummer...
Ja JAG har gett fel nummer bytt ut en 1 mot en 0 hahaha
Så nu kan vi ringa till varandra utan problem lär få höra detta tills jag dör kan jag tippa på hahaha

Annars idag då..
Har tvättar en full maskin en med en adidasdress då jag va osäker på om jag tvättat den förr..
Samt tvättat köksmattan och dammat & damsuget fan va redig jag är idag haha

Hoppas på en myskväll ikväll kanske en bra film tända ljus ♥
Kanske ska öppna vinaren har en flaska rött här hemma de tåls ju och tänka på,
dock trist att Peter inte gillar rött så får dricka själv och en flaska får ja inte ner på en kväll
men är iof. goadre när de stått och luftat ett dygn.

Har lite ont i munnen än ..Drog en visdomstand igår men va bra de gick =)
Kännde inget och va verkligen lugn då min tandläkare och ja prata lite innan.
Hon visste att jag va livrädd så känndes skönt att de gick såå här bra *lycklig*

Nepps ska kolla auktioen ja budar på....

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0