Sweet as hell!

Vakna på toppen humör och en rygg som är av på mitten ial. känns de så.
Hade tänkt att ta en promenix idag men ikke men ska väl dona lite här hemma idag.
Båda pojkarna är på dagis så njuta av lugnet dock för lugnt för min smak så musiken
ljuder som hell från högtalarna *me like*

Känner mig fjortiskär som fan bara pirrar i mig miljoner med fjärilar i magen allt är bara så
jävla underbart !
Du är allt jag nånsin velat ha ,du är allt jag önskat mig min älskade man ♥
Svävar runt i tankarna ser allt underbara vi har och ser tebax till den dagen vi möttes.
Första kramen ,första kyssen , doften av dig, känna att man verkligen funnit den man alltid vill
leva med att känna man har vunnit högstavinsten ♥
Som ni märker så är de ju rätt skapligt med mig *ler*

Fick upp en gammal klassiker från YouTube - Rednex : Hold me for a while
Fan bara ryser så underbart ♥

Ne nu ska jag ta mitt underbara humör och sväva vidare sen får jag göra nått kreativt,
kanske fixa en älskar dig gåva till gubben *ler*

                                    ~♥~~♥~~♥~ TA HAND OM VARANDRA ~♥~~♥~~♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0