Ont som den .. AJ!

Japp har jätte ont i munnen va hos tandis igår och drog ut en visdomstand :(
Men nu slipper ja borsta den om man ska se posstitvt hehe

Va ju ute på galej i helgen med.
Pappa hade hyrt buss som tog oss till Lumber & Karle tror ja de hette i Kvänum,
fördrink alá champange delades ut när bussen kom fram sedan en 3 rätters middag med
ett gott rött vin som ja valde till maten.
Efter detta blev de discobowling fy fan va skoj vi hade Haha
Vi va 16 vuxna våra 2 små pojkar och mina brorsbarn på 15 & 16 så totalt 20 st.
Pappa vet hur man ska fira man tar familj & vänner och har sket kul ihop.
Efter bowlingen okkuperade vi övervåningen med fotöljer där fri dryck utdelades.
Vart lite men dock lagom ial. för mig & mannen vi hade ju våra små hjärtan.

Dock prova ja en cigg av min bror och inser kommer aldrig bli rökare igen fyy va vidrigt,
och då hade ja ändå vin i kroppen, så är de så illa då är de verkligen illa.
Och jag är så glad över att de va så HURRA FÖR MIG =)

Ne nu ska ja slå in paket till Tobias som fyller 4 i morgon HURRA HURRA !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0