Skönt väder!

Våren kommen solen värmer, lovely!
Dock pollen som gör att ögonen kliar men va gör de när man kan dricka kaffe i solen och få lite färg igen.
Sen finns de pillar som gör de hela bättre och iår har ja klarat mig bra så inte behövt nått, än kanske man ska
säga *ler* Men vissa år kan de gå jätte bra förbi med pollen medans andra år skit jobbiga.

Hoppas på mössan till Tobias kommer idag vill så gärna ha den nu, och även han för den delen med.
I natt va de första natten utan napp nu är de slut med den.
Vart dock en kamp i närmare 3 timmar när han insåg detta men bara finnas där & trösta.
Tyvärr sprang han upp och snubbla,eftersom de va mörk och ja såg inte riktigt tog ja han i min famn och krama han.
Detta hjälpte inte utan han börja gråta mer, tänder lampan och läppen är spräck och blödde en hel del.
Hela hans snutta va blodig med allt fick ja bort med Galltvål *min personliga favorit*
Alla blodfläckar är borta och jag har en lycklig son ♥
Och på fredag är de fritt val i leksaksbutiken för han varit duktig, men gissar på några gråtande nätter.
Men vi kommer hjälpa han att va vid hans sida & trösta 100%
Så stora plånboken är de som gäller på fredag smått nervös att han väljer en stor legolåda på 800:-
Men har man lovat fritt val så är de det som gäller!

Imorgon är riktiga dagis dagen för Max och ja är nervös även om jag vet att de går bra, men va ska man göra
under denna tiden funderar på rensa & göra fint i min garderob.
Ne kommer inte på mer att blogga just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0