Tipp Topp Dag

Yes idag väntar , en tur på stan med sötaste Jennie va 4 års sedan vi sågs en längre stund
och prata så de kommer bli toppen skoj ♥
Shoppa lite med ska göras har spannat in lite saker  :P
Ska nog ta ett hål till i andra örat så jag har 3 där med får se om de finns tid på salongen.

Tobias beställde en t-shirt han ville ha så får väl inhandla den med =)
Får väl hitta nått till Max oxå iof. så ska han få lite i helgen när vi åker till Ulricehamn.
Finns en butik som säljer från Villervalla så lite jag tänkte han skulle få där.
Hmm aaa de löser sig de med.

Ne ska fina till mig lite tror jag =)
Iof. så vakker som jag är blir de ju inget svårt Hahaha
Måste va ego ibland dock är de ju inte sanning men ja kan låtsas bara för jag är så glad idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0