Ont i hjärtesjälen !

                                                      in the darkness
         
Ett Barn sa till sin mamma "mamma jag målade dina lakan med läppstift" rasande slog hon sitt barn medvetslös.
Sen ångrade hon vad hon hade gjort och bad sitt barn att "öppna ögonen" men det var för sent. Hans lilla hjärta hade slutat slå. I sovrummet på lakanet stod det "MAMMA ......JAG... ÄLSKAR ...DIG".

Är ju så grymt det gör så ont i mig bara att läsa sådant jag är emot barnmisshandel och misshandel i alla former.
Har själv blivet misshandlad som vuxen då och vet hur rädslan känns och hur ska de då kännas för en lite oförsvalig själ. *ryser*
Mår så illa av sådant och berörs väldigt bara av att läsa sånna här saker.
Gör att man vill springa till dagis och ta hem mina underbara gossar ♥

Kan inte förstå att de är acceptabelt i vissa länder att aga barn fortfarande sjukt!
De är verkligen en uppånervänd värld vi lever i !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0