SEEEG!

Skit data seg som sirap ,mja den är ju gammal & vi har ju en nya bara att jag är lat och gå och hämta den HaHa
Retar mig att ja inte kommer in på MSN eller på min mail..
Kommer inte heller in på Polarn & pyrets sida bara krångel & krångel !

Annars va ska man förtälja..??..
Jobbar som attans näst intill var dag skulle kunna jobba dubbla skift om jag ville.
Och jag är så extremt glad för min utbildning & alla extra kurser jag har.
Är små stolt över mig *klappar på axlen*

Va på IKEA i Söndags och shoppa lite lull lull samt en till stol till pojkarna så de slipper att slåss om
vem som ska sitta & se på bollibompa.
Nu har vi bara problemet om vem som ska sitta i den nya stolen haha ja man kan inte få allt =)

Börjar bli riktigt nöjd över hemmet hur de börjar ta form.
Har planer på v-rummet får se va som blir med de..
Ska ju ha tid till att fixa iordning de med *ler*

Nu kolla vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0