Sjukstuga & fullrulle.

Japps körde igång en maskin tvätt efter 8 på morgonen och måla en liten stund med pojkarna.
Sen körde jag igång och damsuga lägenheten och efter de fixa iordning mig och pojkarna för bege mig ut
och handla hem lite mjölk och andra nödvändiga prudukter.
Max va ial. feber fri idag så kändes ok att ta oss ute en sväng.
Dock pep och gnällde båda 2 hela tiden så muta bjöd dom på Mc Donalds.
Väl där inne inser jag hur blek Tobias börjar bli men han äter på och pratar om ditt och datt.

Ja väl hemma va de att springa upp med matkassarna och sedan ner för hämta upp Max och Tobias.
Ja Tobias kan ju gå men han vakta Max medans ja kutar som en skållad utter!
Max går iof. själv med men ibland får han lixom benisnstopp och mamma ska bära, funkar inte med massa kassar.
Väl uppe känner ja på Tobias YES *not* hans tur att få feber...När ska de ta slut????!!!

Ska iväg och jobba ikväll och jobbar även imorgon , så underbart älskar verkligen mitt jobb.
Inte alla som gör de lider med dessa människor för fy för att gå och göra saker som man inte älskar.

Hmms känns som de mest röriga inlägg men hej ibland tänker ja lite rörigt, men herre min ge
inte undera på ja ska ju ha koll på allt hahaha
Mena tvätta,städa,handla,fixa mat sen jobba och haft vaken natt med Max som skulle upp var femte minut
för att se bollibompa sen om de va natt sket han i *S*
Ja är glad att ja lyckades genomföra de hela hihi

Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0