Härligt !

Ja men helt underbart väder har de ju varit idag, riktigt vår i luften idag igen.
Jag har avensjuk kollat in grannen som putsat fönstren , blänger surt på mina skitiga.
Men inser att putsa fönster är inget jag bör göra i detta tillstånd, så bebis få komma först innan jag tar tag i detta.
Funderar iof. på leja ett städbolag som kommer och tar alla fönster de är ju inte dyrt och rätt skönt att få de gjort utan behöva lyfta ett finger.. Sen är de ju avdragsgillt med =)

Dagen då....
Trist , Tobias är ju inget vidare så han har mest legat och haft väldans ont i magen.
Inte fått i han mycket heller, mest varm oboy & juice ....
Har dammat & små plockat i den mån jag orkat och kunnat, ska ju hålla lite kalas här i morgon för mannen som blir 30 nästa vecka och för Tobias , då min bror & hans fru va i Riga den helgen grabben fyllde år.

Längtar efter att allt ska dra igång nu , vill få vår bebis lagd vid bröstet få känna lyckoruset som sköljer över en.
Älskar att va gravid och känna bebis buffar i magen, men ack ja börjar bli trött på va så otymplig.
Svårt att sova , eviga kissande , höfter som värker, att vända sig är ett halvt företag m.m
Gnäll kärring är va jag är just nu tror jag hihi Men fan va underbart detta är mitt upp i allt gnäll =)

Hmm attans gick miste om en ny babybjörn bärsele oxå inne på tradera *morra*
Aja shit happens , och de va ju inte den sista heller så får kika på en annan eller så köper jag mig en ny !

Nehe kika runt lite medans gubben nattar sonen, sen lär han väl natta sig själv , suck.
Han jobbar ju helgen och nästa vecka jobbar han fan bara 6-18 jag vill inte detta är ju så förbannat trist !

Godkväll på er !

Kommentarer
Postat av: sara

om du har fem minuter över på tisdag ¨på eftermiddagen kan du få en bärsele av mig, kan jag ta tillbaka den sen när nästa kommer. Slipper du köpa. knappt använd heller. Babybjörn.



Är ju Skövde på tisdag oavsett. Så bara hojta om du vill ha den. Vet vi pratat om den innan. har tagit fram den till dig men vi har ju glömt den sen, glömska oss.



Kramar. Om vädret är fint går vi från KSS in till stan kan vi ju ta vägen förbi er isf. Kramar

2009-04-04 @ 15:22:17
URL: http://www.nyatidernyttliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0