2:a Advent

Ja då va vi redan där * me like *
Längtar massa till jul och mys!
Fick smaka på en rejäl dos av jul igår då vi va i Gbg på Lisseberg och njöt.
Så otroligt fint va det med alla lampor hela stämmningen musiken dofter av glögg och bara jul.
Gick i Nord stan med mysigt såg rätt många miffon som sprang runt haha
Min ena brorsdotter Linn & jag dampa loss på centralstation då hon satt och chatta med en kille.
Kunde ju inte faster låta bli och skriva till denna pojke haha säger bara Achmed kommer förbli min &
Linns spec. minne från denna resa haha
Va hönsmamma hade ju våra 2 barn samt brorsdöttrna a´2 st att hålla iordning.
Blir lixom så att de blir jag & Peter med barn men gör inget bara underbart.
Ja skulle kunna tänka mig 3 barn till 5 st vore bra vill ha en stor familj men är ju inte ensam med om att bestämma
 detta så de lär de inte bli dock haha

Idag ska julgardinerna upp städa tvätta och njuta av dagen.

Bebis ropar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0