Snart jul =)

                                
Ja snart är han är lilla tomten så efterlängtad av stora sonen *ler*
Han har pratat om tomten hela dagen , ska ställa fram gröt en skumtomte och
lite julmust vid dörren ikväll.
För våran tomte kommer genom brevlådan har Tobias berättat för mig *vår goding*

Idag har jag städat idag bara lite kvar , ska dra av golven med damsugaren sen är de klart ja skura med ska de ju göras..
Sedan ikväll kommer mor & far över med lite saker som paket och lite hembakat.
Dom kommer ta buss över till oss så alla kan ta sig et hutt av valfri sorts dricka *ler*

Kommer bli så toppen jag är överlycklig över att de är snart är jul.
Den goda maten men att se Tobias lycka över klapparna slår allt <3

Nu vill jag önska er alla som är in och läser och mina kära vänner en riktigt GOD JUL.

Kramar Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0