Första inlägget.

Ja då har jag äntligen skaffat en blogg sida, har haft de i tanken länge men aldrig gjort slag i saken och skaffat en.
Men nu är jag här & här kommer jag att blogga om både det ena och det andra, endel kommer finna de kul och intressant och andra kommer tycka att de är helt meningslöst. Men de är ju så bloggar funkar ;-)

Vem är jag då för er som inte känner mig?
Jag de kan man undra själv ibland men vissa saker är säkra ial. hihi
Mamma till en son som är född 2006 och inväntar nu ett syskon i Aprill 44 dagar kvar till BF idag =)
Gift sedans 2005 men mannen i mitt liv, ja han är verkligen mannen i mitt liv .
Bor i Skövde något centralt kan man säga, livsnjutare i allra högsta grad.
Gillar bilar, stora jänkare ligger högst i toppen men även stylade finns i intresset.
Musik går hela tiden här hemma och till 99 % någon form av Rock`N`Roll.
Är utbildad undersköterska och har även tatt några extra kurser inom usk-delen.
Inget fast jobb men hoppas att finna ett sedan någon gång 2010 när jag ska ta mig ut.
Jaa ,de va väl en liten del av mig finns så mycket mer men en smärre sammanfattning av mig ial. som ja bjuder på.

Som en vän sa i tiden, du är ingen kvinna du är ett världskrig =)
Hur ni tolkar detta är upp till er, men erkänn de gör att ja blir mer spännande för er som inte känner mig =P

Adios!


Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen tillbaka till bloggvärlden:-)



Kram Sara

2009-03-08 @ 15:56:46
URL: http://sarehn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0