Hipp Hurra idá är de pappsens födelsedag !

Hurra Hurra för min bästa pappa idag som fyller hela 59 år =)

Tösa - Vig vettifan om jag ä men garanterar en tvär läcker elefant  haha

Idag tvättas de, och ska skura av golven, men allt går i sakt tempo med många pauser.
Undrar om ja ska få gå tiden ut men alla dessa sammandragningar & detta tryck neråt,
hade ju inget sådan när jag vänta Tobias så va väl förskonad förra graviditeten får jag nog säga i efterhand.
Bebis busar på och verkar ha allmänt kul med mina revben, de ä inget spelinstrument men de verkar inte som den
inte förstår detta hehehe

Snöar ute oxå , vems jävla påfund är detta !?
Här ser man tydligt va klimatet är påverkat av all skit som släpps ut, vem har den största skulden tro i längden.
Kossorna som fiser eller fabrikerna ?
Kor har ju funits längre än fabriker, oj , jag här kan vi starta vår världsdebatt *s*
Ne men skämt & sido vart fan är klimatet på väg och hur kommer de bli i framtiden.
Ja kan ärligt säga att ja inte ä nån aktiv för förbättra och ingen bra ursäkt har jag heller.

Ne ne dax för hänga upp tvätt, sedan plinga pappa & sjunga lite halv vakkert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0