Irriterad !

Som fan på grann jävlar som inte kan respektera reglerna, inte ens när vi sagt till att kl. 19 är de förbjudet enligt hsb:s regler att utföra arbete i lägenhet och att vi har en liten på 3 år som lägger sig vid 19 !
Jävla kebab - apor !
Gnäll kärring ?! Aaa kanske jag är, visst fan har inte jag följt alla regler men om någon hade pratat med mig och sagt
snälla kan du sänka sterion när man haft fest på den tiden man hade , visst fan skulle man sänka.
Sämsta jävla grannar man kunde få i denna trapp, och jag har bott här i 11 år !
Så hoppas på att de inte blir långvarig och de lär de inte bli om de fortsätter så här.

Nog utagerat !

Dagen har varit toppen, gubben och jag va och kika på en bil men ack va besvikna vi vart.
Annonsen berätta inte ens hälfta av allt, bilen hade en gång tidigar kört i diket och en kille hade haft den sens dess för att hobby meka upp den, växellåda small så fort du la i 2:an , vindrutetorkar spaken fick du ha i helt fel läge för ha den avstängd , el-hissar va ur funktion, verka som styrstaget va urslag , gjorde en u-sväng klunka som fan kanske krängsninghämmaren som lät  m.m
Jaaa snacka om att behöva lägga ner mer pengar än va bilen är värd , höll på skratta ihjäl mig under provåkningen.
Gubben till försäljare trode väl att ja va helt blåst när de gäller bilar, för på han va den i bra skick och beiktningen va ok. Men papprena som vi kika på i handfacket peka på att den hade fått ombesiktning.
Han såg en aning butter ut när ja berätta va jag lagt märke till under provåkningen.
Får han de såld ska ja gratulera köparen till detta underbara köp hehe och försäljaren ska få en blommbuket för den största bluffaren i byn =)

Jäklar vart en längre blogg ikväll ;-)
Ska nog strax sätta mig i soffan igen, har lite molande värk idag till och från har ju såå svårt att ta de lugnt.
Ska nog se om inte ja kan fixa till en sak , liten överrasking till gubben i helgen =)
Tror de kan va en bra idé , lixom de skulle gynna oss båda på ett vis ..... Will not tell more abute i´t here ...

Have a nice kväll alles !

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska ni köpa ny bil?

Du har all rätt vara arg på grannarna. fortsätter det så bara kontakta HSB.



Ha det gott

kram kram

2009-03-12 @ 21:23:20
URL: http://www.nyadagarnyttliv.blogspot.com
Postat av: Tösa

Döda sönder dem bara =P

De kan de gott ha sen kan du ta min idiot te granne som spelar piano till 23.30 på nättera =P

2009-03-13 @ 23:49:18
URL: http://www.nogg.se/Lucky13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0