Måndag kväll

Och är helt slut *ler* Känns att man börjar bli tung och klumpig och energin försvinner snabbare än en kexchoklad haha
Haft en toppen dag, börja med att damma & vika tvätt på morgonen.
Sedan på efm. så gick jag med Evelina & Hugo till coop och handla och så följde de med oss hem och fika och lekte =)
Va så super skojsigt så , dock va inte vår skitunge den snällaste *morra & skämmas*

Snabbt laga ja middagen , dock lite för snabbt.
Soppan fick för mycke vatten i grunden, så den vart smaklös sen är de bara insee att de är godast om den
får småputtra i 1½ timme minst.. Men min älskade man sa att den va god och höll min =)

Å nu börja tv:en , krypa ner brevid mannen och gosa!

Kommentarer
Postat av: Sara

duktig man du har som håller god min:-)

Ha det bäst så syns vi på onsdag

kramar

2009-03-09 @ 21:43:20
URL: http://sarehn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0