Så tyst & ensamt.

Är verkligen ap tyst här hemma, enda som höres är knappandet från datans tagenter =)
Pojken är på dagis och älskade mannen jobbar i vanlig ordning, ringde till han när jag kom hem från lämningen
för att få höra hans röst. Är verkligen så super förälskad i min man , och mer blir jag för var dag som går.
De är väl det som kallas för sann kärlek <3

Idag ska jag ial. passa på att bara slöa och ta de lugnt, ska starta en liten tvätt dock men ingen full maskin.
Blir allt för rastlös om jag inte har nått att göra så de blir lagom *ler*

Så sugen på tacos , ska se om ja inte kan förhandla till mig detta i helgen .

Nee nu ska ja nog dra mig till soffan & öppna boken och bara vara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0