Skallebäng !

Apa va ont i huvudet ja har, börja igår kväll och sitter i än.
Har legat en stund men kommer inte till ro , lilla Max sover ial. sött ♥

Får väl se va som sker idag ...
Ev. kanske köra Evelina till Labbås och hämta en barnvagn , beror lite på om säljaren svarar och om mitt huvud
slutar att banka som de gör.

Vill shoppa lite med , vill ha lite nya kläder men vi får se ...
Hittar inget som jag vill ha *suck*

Längtar till Fredag och få komma ner till husvagnen *lovely*
Få va med min man & våra underbara ungar.
Vi är kanske konstiga va vet jag, men så fort vi får chansen att va tillsammans så är vi det.
De är väl de som kallas kärlek när man inte kan få nog av att vara med varandra..
Dock så gör vi saker på egen hand med , gubben ska ju iväg på lite killkvällar och så ..
Bara ja som är hemma ial. just nu när Max är så liten nästa år blir de väl en sväng ut för min del kanske *ler*
Tänker inte klaga älskar att vara med våra barn även om ja får gråa hår hihi
Aja skit samma vi gillar att göra saker ihop jag och min man och de tänker inte jag klaga på ial. haha

Ne ta mig en frukt och lite mera vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0