Öronbarn..

Yes box va ska man skriva...
Va på vårdcentralen idag med båda pojkarna, båda pojkarna är röda/svullna båda på
vänster öra...Stora killen hade jag väntat mig det då han är ett öronbarn sens 4 månaders ålder.
Men att lilleman skulle få ligga i riskzon för att de ska övergå till en inflamation ville jag inte höra.
Så nu avvaktar vi och så får vi se vart de tar vägen med pojkarnas öron.
Mammas älskade hjärtan ♥

Haft pappsen på besök som kom med goda winerbröd =)
Fika lite innan han skulle iväg och klippa sig.

Här tvättas de som i vanlig ordning ska se om ja kan dra ett varv med snabeldraken *ler*
Vill ha de fint till mannen kommer hem så han bara kan sätta sig ner och njuta av lugnet.
Hmm måste iväg med till apoteket med de tar ja när gubben kommit hem så jag kan hämta
ut Tobias airomir för sin förkylningsastma.

Vill med klippa mig ibland är ja sugen på klippa kort har ju alltid håret uppsatt.
Kanske skulle va kul med nån mer frisyr men vågar ju inte ä rätt feg och kär i mitt långa hår eller halvlånga hår kanske de är med..
Färgas behövs det med..Behöver sola vill ha färg!
Nya kläder skulle va skoj en ny garderob skulle va trevligt.
Gammla kläder som man nu har är stora och slitna och inte längre i min smak haha
Är nöjd med den vikt jag lyckats ta mig ner *stolt*
Har inte varit nån lätt resa men klart värt den även om de finns mer att gå ner men är ju inte några kilon ja gått ner en ganska rejäl viktnergång om ja får säga mitt ;-)

Nu gosa med stor pojk medans lillpojk sover och innan tvätt ska hängas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0