Svininfluensa...

Japp ett fall konstaterat på Tobias förskola samt att vinterkräksjukan har startat.
Fick inte med Tobias hem från förskolan då han redan gått in till kompisarna när ja fick syn på det.
Han fick ju sin spruta i Tisdags så den har ju inte fullt skydd ännu.
Fy vill verkligen inte ha hem någor av det!

Man kan bli knäpp av medias uppmärksamhet av nya influensan hur rädd ska man va för den
eller är det som en vanlig influensa är de så farlig som sägs.
Hur mycket vet vi igentligen om den och va jag har hört har den redan ändrat form och blivet starkare
nere i Malmö tror ja det var.. Så kan vi skydda oss ifrån den om den ändrar art ?

Hmm ja mycke har en att fundera på...

Idag ska jag se om vi inte ska hänga upp julstjärnor och sätta upp stakarna..
Behöver  putsa fönsterna med mitt dåliga samvete inte gjort det sens vår/sommar skifte.
Hungrig med börjar jag att bli inte bra..
Iof. varit uppe sens halv 6 då är de den tid som är bäst att gå upp på anser Max *gäsp*
Men man piggnar till rätt så fort som tur är har inte svårt för tidiga morgonar.
Jaha nu va tvättmaskinen klar så hänga den och kolla va de får bli till lunch =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0