Valet är taget..

Japps då är valet gjort dock inte med en glädje.
Barnen kommer vaccineras.

Ville inte detta igentligen pga. av de långsiktiga biverkningar som kan tillkomma.
Men har vänt denna fråga hundra gånger och alla håll och kanter.
Och kommer fram till att enda att göra är att vaccinera...

Stora sonen går ju på förskola och kan ju inte ta ur han ur den verksamhet han älskar,
har ju med mig minstingen när jag hämtar och lämnar..
Kan inte barrikera oss här hemma tills de lugnar sig gud vet när...
Tobias vill ju hem till sin kompis Gustav och leka samt att han kommer hit vilket inte skulle funka
om vi inte vaccinerar..Båda barnen träffar ju väldigt många barn så risken att de skulle bli smittade av
svininfluensan och inte va vaccinerade nejj den chansningen kan jag inte ta.
Jag får helt enkelt lita på att socialstyrelsen och läkemedelsverket har gjort en rätt bedömning.
Men jag lovar jag mår inget vidare över att behöva ta detta beslut.
Jag är en tvivlare om detta vaccin men måste se de varklighet som de är nu och nu är beslut fattat
om att vi ska ge barnen.För en endel är de självklart att barnen ska ta och för andra inte.
Jag accepterar bådas inställning till det frågan om rätt och fel är hårfin i denna fråga.

Nog skrivet om de för denna gång vill de säga , kommer blogga mer om svininfluensa och dess vaccin.

Här är de bara bra med oss.
Ska idag föröska ta oss ut och shoppa en ny pyjamas som Tobias vill ha.
Han är ju behov av de så ...Jaha nu vakna lilla Max så ska ta han.
Men ha de gott alla och lämna gärna ett spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0