Smått lat...

Ja huuja idag är jag lat gick raka vägen hem från dagis alltså smet ifrån min morgon promenad.
Har haft sådan hosta ett par dagar & Max som sovit dåligt så idag unnar jag mig en lat dag *ler*
Kanske blir en promenix senare under dagen...
Kan ju inte va sämre än Tobias han och hans dagisavdelning som går till stan idag för fika.
Ingen gladare än Tobias 2 favvo ting fika och promenad *ler*

Hade en visning igår får svar på måndag *hoppas hoppas*
Vore så underbart vill komma iväg nuuuuu haha är smått ivrig dock har vi inte hittat nått än
men de löser sig har ju kollat på endel så vi får se.

Inhandla faktiskt de första julklapparna igår så tidiga har va aldrig varit förut *ler*
Vill shoppa mera vill shoppa massa , nya kläder till mig till älsklingen samt barnen.
Po.p kommer ju ut med en ny kollektion och ja vill ha en body ur den såå fin!

Ne ska kika snabbt vidare men ha de gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0