Börja om från början...

                  

 

Japp då börjar bihålerna värka igen *jobbigt* Känns som jag & Max aldrig blir bra.

Inväntar samtal från VC om man kan få lite tips om inget annat för lyckas att bryta de.

Igår va vi och fira min mor sen blev de en lugn kväll här hemma och så ska de förbli idag med jag ska bara sitta och ta de lugnt och få lite krafter.
Behöver färga mitt hår med får se om ja kan fixa de i morgon vill ju se något bra ut i håret till helgen då de blir fest. Mamma ska ju firas så men ja ska köra så inget vin för min del.
Får titta på de andra hahaha

Är så glad för en sak men de går jag inte ut med här.
Och NEJ inte bebis på G ! 

Lika bra att skriva de annars blir man bombad med den frågan för glad kan man ju inte va annars verkar de som......

Nepps ska hämta mig ett glas vatten och kika runt innan ja vilar en stund får passa på medans Max sover en stund.

Kram på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0