Ny vecka...

Så va Måndagen kommen igen.

Helgen rasa förbi oss totalt. Lördagen va vi med och hjälpte till med att flytta Mor & far. Söndagen va vi nere i husvagnen och plocka ur den så mycket vi kunde utan kärra. Nu är de bara förtältet kvar med alla saker som står där så de finns ju massa kvar att göra ...

Idag så har jag tvättat 2 maskiner har lite kvar men de tar jag i morgon då Tobias är på dagis.

Jag mår mycke bättre nu *skönt* Bara Max som har sitt kvar men ingen feber bara snuva och lite hosta så de är vanlig höstförklyning kan jag tro.. Är ju lite obehagligt nu när den där svininfluensan härjar ....

Finns en massa tankar som härjar i skallen är lite väl mycket stundtals men försöker låta bli att tänka på allt även om de är svårt ibland att koppla ifrån det.
Får försöka fokusera på annat... Har varit alldeles för mycket runt omkring nu och alldeles för mycket som har hänt men de ska väl bli ljusare på den fronten med.....

Ne ska kika efter nya kläder måste försöka hitta något till festen på Lördag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0