Ont...

Ja fy de värker i bihålerna ner i tänderna.
Kanske dax för att träffa farbror doktor men ack de kändes ju okej ett tag,
så ger helgen för att se om de är samma och isåfall blir de vårdcentralen på måndag.

Trött är jag med Max har knappt sovit i natt han ska ligga i min famn för att sova och sedan tyckte han de va hög tid att kliva upp kl. 06:40 piiiip .
Från de Max föddes är jag uppe från 3 - 9 gånger / natt de börjar kännas och då är de även den hämtningen när ja hämtar Tobias under natten inräknad.
Mitt rekord för att mata / trösta Max är 11 gånger för en natt...
Normalt handlar de om från kl. 23 på kvällen fram till 7 på morgonen så inte nån vidare till sömn får jag.. Väcker ju aldrig Peter de har hänt att han  har vaknat och hjälpt mig att hämta välling men han bör ju få sova då han går upp halv 5 varje morogn då han jobbar för att va på jobbet vid 5 på morgonen sedan jobbar han ju till 16 och vissa dagar till 17 så han har tuffa pass ändå.

Dagen då...
Just nu sover Max och jag tvättar ur tvättmaskinen på 95 grader bra att göra de ibland.
Sedan blir de ev. husvagnen för plocka ur förtältet på alla dynor och mattor eftersom de börjar bli fuktigt ute nu sen tömma och kasta sommarblommorna.
Såå tråkigt att behöva plocka ner blir ett riktigt avslut för sommaren, men snart är de sommar igen.
Nu får man se fram mot julen och barnens glada miner över paketen ♥

Nepps nu ska jag ta tag i dagen och njuta en stund av min älskade man och vår stora pojke som sitter och myser med oss!

Puss Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0