Så mycke kärlek <3

                                                                    love
                                     Är så himmla lycklig över våra 2 söner min älskade man!

Igår va vi på bvc med Max som fick de två 5 månaders sprutorna.
Han vart lessen men de gick över men på kvällen vart han otröstligt lessen, och skrek sig hes sedan till sömns. De skar verkligen i en mors & fars hjärta att se han så lessen.
Han vakna under natten efter 3 och blev lika lessen så han grät sig till sömns igen efter en timmes gråtande.. Sömnen vart de inte mycket av denna natt men vad gör de, barnen är mitt allt.
Max hade ial. växt till sig och blivet 67cm lång och väger nu 6320g så en liten lång kille.

Dagen då...
Lämnade Tobias på dagis sedan efter de blev de en timmes promenad.
Va hur skönt som helst få gå låta tankarna rulla se på Max som sov så sött i vagnen.
Lite höstkyla i luften gör underverk när man är ute och går *ler*
Här hemma har jag myst med Max som nu sover en liten stund ♥

Ska tvätta lite idag men de tar jag efter vi hämtat hem mammas stora kille.

Är verkligen så nöjd över de liv jag har är så lycklig.

Skulle vilja blogga lite om andra saker men folk tar ju så illa upp nu för tiden...
Men är trött på fjortisar som pratar skit om andra sedan skiner som en sol när de ser personen de baktalat så falsk...Fjortisar som inte borde va mammor, mammor som bara klagar hur jobbigt det är.
Varför skaffar endel barn som borde inte ha barn som inte vill växa upp eller kan se en verklighet.
Ghhaaaa listan kan göras lång....

Nu ska jag titta på Max som sover så blir jag lycklig igen ♥

Adios !


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det finns mkt man vill skriva men som sagt många tar illa vid sig!!Puss

2009-09-17 @ 08:30:39
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0