Inskolning.

Ja då va dag 1 avklarad på dagis för Max och allt gick toppen.
Han lekte och greja , kröp upp i knät på Ann en av fröknarna och va väldigt bekväm
över situationen. Va så skönt att se att de funka toppen.
Så nu ska vi gå denna veckan 9-11 lagom mjuk start.

Nu sover Max han hann ial. äta lunch innan han somnade, mammas lillprins ♥

Hoppas på bra väder till helgen med så vi kan fara ner till vagnen och få upp tältet och få ner
alla sakerna och sova där. Är så underbart, längtar så ner till vår vagn.
Är ju en livstil och den passar mig alldeles perfekt *ler*
Eller rättare sagt oss !

Snart tajm för lägga in om vilka kurser ja ska läsa i höst med,
har tatt mig en rejäl funderare på detta.
Är högt tryck på ssk-linjen på högskolan många som söker.
Så måste få bra betyg som toppar.
Har ju en undersköterske utbildning samt extra kurser utöver detta.
Så har noga valt mina kurser för de bästa.
Hur de blir får ni veta senare ska se så allt passar schema mässigt med.

Ne nu ska ja unna mig en kopp kaffe medans lillprins sover för sedan är de tajm för hämta hem
min stora prins oxå. Va lyckligt lottad man ä,r 2 underbara söner och en underbar man ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0