Lördag.

Jupp dessa veckor de går snabbt fram..
Fördelar & nackdelar med de med juh.

Hade hoppats på lite mer sol idag & lite mer värme, ska ju ner till
husvagen idag så hade varit mer nice med mer värme...
Dom säger de som vet att de ska bli bättre i mörra men då ska vi ha familje & ute dag
har vi bestämmt och inte va ut och fara runt.

Va ute hos mor & far igår va mycket trevligt va ute och busa.
Är så glad för min familj så tacksam för att ha dom i min närhet är så glad för mina
pojkar och min man är så evigt tacksam , älskar er av hela mitt hjärta ♥

Ska strax fixa till mig lite sedan fixa nån enkel lunch till pojkarna innan
gubben slutar så vi är klara för att åka när han kommer.

Ha en trevlig lördag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0