Såå Kul !

Shit fan va skoj de va på badhuset igår och så fint de va!
De va verkligen tipp topp allt !
Drakbasängen till de små toppen , varmvatten bubbeplool helt underbar.
Vattenruchkanorna Jiiiha de va skojiga även för oss stora med barnasinne kvar Haha
Helt klart mycket väl godkännt så nästa vecka kommer vi fara dit igen =)

Satta även på splitter nya sommarskor på bilen igår så nu är "Nelly" fin *ler*

Just nu sover Max så trött och sicken dåligt humör han va på idag nu på morgonen.
Tobias är inte på de bästa heller ... *suck* Men men ...

Ska över till Mammsen med senare är de tänkt, och måste ner till stan med.
Ska hämta mitt paket med min nya parfym bla.

Morgondagen ska vi till husvagnen snart dax för säsongen =)
Så ska kolla över de och tömma torrbollarna hade varit gött att satt upp förtältet men
de får vi ta en helg framöver , jösses va ja längtar !

Störs mig så enormt på endels tänkande herre gud lev i verkligheten snälla!
Lite svårt att blogga om de men skulle vilja blogga så mycket om de.
Så många sidor som inte matchar med verkligheten.
Men de är väl så den sista idioten är ju inte född, tyvärr!

Va som en vän sa - Man ska aldrig umgås med männsikor som suger energi negativt från en.
Så sant! Därför är de ju som de är med.

Nu ska ja hänga tvätt för min vardag står ju inte direkt still och de är jag
evigt tacksam för *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0