Full fart !

Ja idag får jag lägga på en kol för få klart på de hela.
Ska sammanställa lite matrial samt göra en telefon interjuv, sen ner till stan en snabbis
och hämta ut ett paket med lite smink & duschkrämer..
Starta upp hygienupg. helst bli klar... Och har detta på mig till kl. 12:30 , tajt om tid?? JA !
Och jag sitter här och bloggar haha

Ja ja tror jag löser de med bravu ändå för hygienupg. ska ju inte va klar förens v.36.

Måste hitta ett par snygga stövlar till mig hmm sugen på de jag prova igår men bruna el. svarta..
Uj uj världsliga frågor men så svåra ändå..

Behöver klippa mig och färga håret hmmm

Ne nu tajm att sparka upp röven från soffan :-P

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0