Home sweet Home!

Ja en dag hemma dag, massa studier med slutklämmen så helt okej.
Julmusik skrölar ur högtalarna, ME LOVE!

Jobbat en massa nu den sista tiden jobba igår mellan 13-21 så känns gött att va hemma
och pyssla med skolarbeten & tvätt .

Käka nyss en clementin som va surt som attan intalar mig just nu att den va full av c-vitamin
och alldeles underbar att äta, trotts halsbränna som den gav den va ju nyttigt !

Funderar på en julklapp till mitt stora ♥
Han är värd så mycket mer än vad min plånbok innehåller haha
Skulle vilja köpa han en ny bil & ett hus och bara säga hurra hurra God Jul min älskade make!
De vore ju en bra klapp men njeee ho ho så många sedlar innehöll inte lomeboken!
Ne han ska få en ...... Ja de få ni veta efter jul *ler*

Nu spela tvättmasiken så ska hänga tvätt!
Gillar att ha en tvättmaskin som spelar en söt melodi när den är klar som ett sött barnrop och man
kommer springande -ja lilla tvättmaskin kommer husse kommer =)

Cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0