Din & Min ..

Japp i natt mellan 1 & 4 då Max vägra att sova satt jag och fundera på hur mycket vi föräldrar
att älskar att jämföra våra barn för de flesta är de bara en kul grej men de finns ju verkligen dessa
nitiska föräldrar som älskar att kontra om hur duktiga deras barn är.
Man ser mycket av de på lämningen på förskolan finns endel mammor som aldrig kan va tysta,
som ex,, Jag säger till en av förskolefröknarna att Tobias åt dåligt med frukost så måste ena mamman spec.
en mamma kontra min .... åt ingen frukost blir nästan en pinsam situation av del hela.

Ja erkänner ja älskar att hobby jämföra med vikter och längder va barnen kan osv.
men inte på den nivån att jag skulle vilja hävda mig eller försöka tävla om det hela.
Mer en kul grej... Alla barn är ju så olika de ser ja ju bara på våra 2 pojkar som natt & dag.

Dagen D då...
Idag så tvättas det lite sedan ska det damsugas och skuras...
Kanske damma lite lätt med vi får se va dagen ger , blir ju lite hattigt när 2 barn ska med underhållas *ler*

Båda pojkarna är snuviga oxå ber till högre makter om att de inte blir sjuka har varit alldeles
för mycket med sjuka nu de sista....

Jo just de...
Fick svar från högskolan och om de får in sjuksköterske linjen så kommer de komma ut i mars nån gång på
deras hemida så hoppas hoppas! Så ska kolla så mina poäng räcker eller om ja ska skriva högskoleprovet
för komplitera eller om ja behöver läsa nån mer kurs så till studivägledaren för detta måste bara ringa &
boka en tid för detta =)

Nehe snabb koll sedan hänga tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0