I feel good!

Eller nja men på bättringsväg..
Förkylningen sitter i och halsen river och känns som jag svalt taggtråd. AJ !
Men ingen uggabugga bantningskur alá flunsa och spya *me happy*

Barnen leker på golvet med bilar dock verkar Max tröttna på sitta där *ler*
Tvättmaskinen går för fulla muggar , 2 dagar utan tvätta och jag har överfullt med tvätt.
Ja här går de kläder speciellt när Tobias byter hela tiden , tydligen kul att variera *ler*

Dagen till ära då..
Handla lite granna samt till vuxenutbildningen så håll tummarna för betygen håller
och att jag får in kurser som jag är intresserad av.
Idag ska hösten avgöras på nått sätt Tjooho =)

Hmmm funderar på hur de gick igår för Sara men vågar inte ringa utifall hon sover dock brukar hon inte va en sjusovare va jag vet..
Får avvakta lite till hon kanske dyker upp på msn snart, ja är ju nyfiken av mig =)

Ne ja kanske bloggare senare om hur mötet med studievägledaren gick.
Ha de så gott alla som är in och läser !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0