Påminnd

Ja på hur dålig jag är att uppdatera blogg hihi Sara nu bloggar jag =)

                                                        
Va händer vad sker..?
Lite allt möjligt både bra och negativt de negativa kommer inte komma ut i blogg.

Nästa vecka ska ja till vuxenutbildningen och träffa studievägledaren och så får vi se om mina
betyg håller för högskola eller om ja behöver studera nått innan.
Så snart vet jag hur hösten blir , vet ial. att ja kommer va mammaledig helt till Augusti.
Kommer inte jobba utan bara njuta av att va nära barnen lite till.
Man får passa på de växer så snabbt!

Idag så handla, små städa vi får se va som sker.
Skönt att bara ta dagen som den kommer *me like*

Nu ska jag prata med Sara på msn innan lilleman vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0