Vidriga förkylning !

Vill verkligen inte va förkyld känner mig helt väck.
Huvudet värker och lock för öronen nästäppa och rinnsnuva om vart annat.
Köpte den nya nässprayen som kan förhindra nästäppa / rinnsnuva och jag säger BULLSHIT !
Visst tar bort täppan men rinnsnuva nehe inte ett övsadröpp som pappa säger.

Mannen lät mig sova idag va skönt har varit mycket upp och ner med Max i natt.
Nu känner man hans första tand ial.
Just nu sitter ja i ensamheten mannen tog pojkarna och gick och handla, har tveklöst världens bästa man ♥
Är så lycklig och tacksam över få va hans fru han är verkligen min själsfrende.
Även om vi inte alltid tycker samma sak så gör vi allt för att de ska va rätt för båda haha
Även om ja försöker få hele min vilja igenom först så kan de ´ju hända att ja kan ge med mig lite ... pyttelite haha Ne så ego är jag inte. Insåg i natt när ja satt och mata Max , såg hur Peter låg och och gosa med Tobias blev så lycklig och insåg hur jäkla kul jag och Peter har de tillsammas vi skrattar och driver med varandra på
ett sådant sätt att vardagen blir väldigt lättsam här hemma *S*

Aja nog med gulli gull *ler*

Sara - givet har du rätt i varför ja är arg samma vissa av arrogant uppvisande och inget hallå i telefon.
Ja klipper banden , vet att man inte ska lägga energi på dem men ja kan ju inte låta bli.
Du om nån kan ju förstå denna situation eftersom du har delvis samma.

Fint väder är de idag med .. Skulle vilja ut men idag hemma och vila.
För att må såhär är inget vidare..
Funderar på oxå öppna en till blogg för privatare tankar sådan som man inte skriver här fast de är
sådant man skulle vilja skriva av sig om..
Kanske skaffa dagbok skriva för hand bara för mig då får man ut sina tankar utan tänka på vad man skriver..
Ja vi får se va de blir i den frågan... Nu ska ja hämta mer kaffe !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0