Yey!

                                     
Fånga dagen , ja kan de bli bättre !
Vilken dag, massa snö och mer vräker ner nu..
Och ja som älskar snö är till och med trött på det , allt ska ju bort sedan.
Kommer bli rena översvämningarna och de största lerbaden ute * huuuuu*
Kan tänka mig hur fina barnen kommer se ut efter en utedag  på förskolan ....

Dagen till ära idag ...
Kalas kl. 18 tiden är inte i min smak jag erkänner.
Gillar inte sätta barnen den tiden i bil, de är ju då de är vana att äta kvällsmat och sätta på
sig pyjamasen.. Dom somnar ju ofta runt kvart i 7 på kvällarna.
Alltså är inget emot att barnen är vakna sent de får de gärna vara men dom vill inte.
Är vi borta och klockan går över 19 är de ofta så att Tobias säger att han vill hem och
sova...Ja ja vi får se hur de blir ikväll...Dom varanar ju på radion att man ska va inne och
inte ge sig ut med bil, vissa bussar är ju inställda t.o.m

Annars ska vi iväg och handla snart , ska väcka Max som sover en sväng.
Hitta en död fisk i Akvariumet i morses med vår storfjant va död :(
Så nu är lillfjant ensam med de 4 andra grå
(kommer inte på va de heter men små och grå , tarantella tror jag )
Hade en fin begravningssermoni innan han spolades ner i toa,
Tobias vinka och sa trevlig resa *ler* Max va bara skit glad att nån spola tydligen super kul och se
vattnet spolas haha Knäppisar till ungar man har ♥

Ne fina till mig ..
Ha en toppen bra Lördag alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0