Liten sjuk..

Mammas & pappas bebis Max är sjuk har feber och inga andra symtom..
Verkar bara ha grymt besvärligt med munnen , drägglar och biter så please låt de
va tänder på G nu.Han har ju inte fått några än så rimmeligen bör nån dyka upp snart.

Jo Sara - Inte är du en skabbig mamma *knasboll*  skillnad på dig och mig du är väldigt fin
och söt som naturell ,de är inte ja utan spakel är inte ja nån vacker syn alls haha

Dagen idag då...
Hmm just nu sover Max sedan ska jag byta gardinerna i köket har inte haft tid / ork till det.
Men idag ska det ske blir ju lite hattigt hemma när nån av de små är sjuka.
Så man får ta de som det är och låta barnen gå först.

Fick en sånn fin kommerntar från Tobias i morses när ja stog och sminka mig.
Ropa Tobias ifrån v-rummet - Mamma vet du va jag tycker att du är?
O´no tänkte jag en bajskorv då de är rätt vanliga ord han kör med hahaha
Nix de sa han inte utan - Ja tycker du är finaste i välden och ja älskar dig jätte mycket.
Snacka om att smälta mammas hjärta massor ♥

Nopps ska snurra snabbt vidare behöver kolla vissa saker innan bebis vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0