Ny dag

Och nya tag =)

Morgonen börja underbart med sovmorgon till 06:30 och efter frukosten duscha jag sen hoppa Tobias in.
Max satt och lekte under tiden, jag la en ansiktsmask sedan sminka mig.
Måla om naglarna i en ny nyans - Cashmere Niveas naglack nr.18 Helt underbar skimmer i den.
Rätt fåfäng av mig gillar att göra mig fin vill ju se fräch utåt även om ja bara går hemma så måste jag
sminka mig hatar att va osminkad gör att ja känner mig blek och sjuk.

Vill ju inte heller för den delen att Tobias & Max ska ha en skabbig mamma *ler*
Man behöver inte så mycket för se frächare ut....

Dagen idag ...

Tvättar just  nu sedan ska Tobias till förskolan för fara ner till Pro:s julfest och sjunga med sin avdelning.
Kommer bli kul för dem och spännade är ju en liten busstripp för dem.

Jag & Max ska nog ta oss till stan kika in PoP.s rea *me like*
Ev. ta en promenad en längre sådan får se om ja får följe av A annars blir de city.

Nupps kikar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0