Va händer?!

Ja de börjar jag verkligen fundera på när de gäller tiden..

Max är ingen bebis längre bara inse han går ju nu hela tiden fast lite bebis kommer han
alltid vara ♥

Tobias pratar så " vuxet " han är ingen lite kille längre utan mammas stora kille ♥
Han satt och kolla på tv:n och så säger han - Ja de är coolt men va gör hon man får inte
hoppa i vattenpölarna man blir ju dyngsur haha
Ska han säga som är i alla vattenpölar som han ser =)

Dagen idag då...
Tvätta JIPPI har man inte gjort sens igår haha
Blir inte mycke ska bara tvätta rent Tobias bäddsett då jag bytt idag.
Sen blir de till busa och småpyssla här hemma, rätt sjukt när man tänker på de.
Men nån form av städningen blir de nästan varje dag här hemma , ni vet man drar av lätt på toa:n
eller dammar av tv-bänken inga större städningar var dag men nått blir de dagligen.
Ja ja , jag kanske är knäpp men de är sammtidigt min rogivning...Fel på mig??

Ringde ang. mitt paket ja inväntar nått har blivet fel så nästa vecka senast *suck*
Vill ju ha de nu! Men får bara snällt vänta...

Ne ska kolla lite snabbt runt innan lillprins vaknar.
Ha de gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0