Då va de gjort..

Skönt alla räkningarna är insatta och dras imorgon gillar inte ha de hängande över mig =)
Så nu kan man spendera utan fundera på va man har kvar *me like*
Som liten extra belöning har ja hällt upp ett super gott rödvin, ekologiskt & kravmärk och
busbilligt =) Återkommer med namnet om nån är intresserad *ler*

Kollat lite på hotell med, snart dax att boka *wiii*
Mannen & jag har varit gifta nu snart i 5 år så då far vi iväg njuter av god mat och dryck
och givetvis varandra!
Första gången jag och mannen får en natt själva på över 2 ½ år om inte mer *ja med mitt minne*

Annars i veckan blir de fika med kikki och förhoppningsvis får Tobias leka med sin
bästa kompis & jag får en dos med tjatter med hans trevliga mamma =)

Ne nu ska ja bara vara och njuta med mannen ♥

Och till sist Grattis tilda & jerry till gossen !
avis? JA! sugen? JA! Kan man beställa en bebis tro *ler*

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0