Polisfärd..

Ja de va så min kväll sluta efter återträffen :(

Börjar med återträffen va så lyckad va precis som vi alla va tebax i skolan.
Åt gott & gott sedan dansa oss genom natten.
Allt va verkligen super lyckat!
Men de roliga tog slut när ja sprang på ett gammalt X
som blev väldigt bestämmd om att ja inte fick gå själv till taxin..
På vägen ville han att vi skulle stanna i olika grände för "vila"
Va så jävla obehagligt så när han stanna för pissa drog jag, gömde mig bakom ett ställe
och ringde min man som sa att ja skulle ringa & kolla om min far kunde hämta mig.
Undertiden ja pratar med pappsen får ja se att HAN står och kollar på mig, reser mig
upp och börjar gå hemmåt, tror mig först att han gått men inser han är på andra sidagn gatan följer mig med
blicken.. PANIK!
Ja vänder upp mot stan är ju mer folk där än på vår väg hem..
Skrämmer väl upp mig xtra och blir lätt hysterisk, faller ihop uppe vid rese
då kommer en snäll kille och frågar hur ja mår och ser till att en polisbil stannar och sedan hjälper
mig att komma hem. Herre min gud va otäckt allt va!
Kommer aldrig aldrig gå själv ut utan min man!

De jävligaste är att ja va inte så full för kollar ja på kvittona så drack ja ju inte så mycket men
vart stup föll , fick i mig nått annat? funderar på detta för vissa tillfällen har ja inget minne.
Har en fin bula oxå i bakhuvudet och 3 blåmärken på armen samt uppskrapad armbåge.
Vilken jävla avslutning på en så perfekt kväll :@

Lite om min kväll hoppas ingen behöver ha nått liknande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0